מה זה טריגר?
- טריגר הוא השלב הראשון בכל בוט.
- הטריגר מגדיר אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהבוט יתחיל לפעול.
- כל טריגר מופעל בהתרחשות של אירוע מסוים במערכת.
- בכל בוט, ניתן להגדיר בטריגר תנאים מסוים שיצמצמו את המקרים שבהם הבוט מופעל למקרים הרצויים בלבד.
- בכל בוט יש טריגר אחד בלבד.
סוגי טריגרים
שיחה נפתחה
פתיחת שיחה חדשה היא טריגר נפוץ ושימושי להפעלת בוטים.
יש לשים לב ששיחה חדשה יכולה להפתח ביוזמת איש אבל גם ע"י משתמש מערכת.
ברוב תרחישי השימוש, יש להגביל את הבוט לפעול בפתיחת שיחה ע"י איש קשר בלבד, כדי למנוע הפעלה לא רצויה של הבוט כאשר נשלחה הודעה לאיש קשר.
שיחה נסגרה
הפעלת בוט בסגירת שיחה יכולה להתאים למגוון תרחישים כמו מקרים בהם השיחה נסגרת אוטומטית לאחר חוסר פעילות, משוב לאחר סיום טיפול בקריאת שירות ועוד.
תגית עודכנה
ניתן להפעיל בוט בהוספת תגית או קבוצת תגיות מסוימת או בהסרתן.
הודעה נכנסה
טריגר הודעה נכנסת מפעיל את הבוט בכל הודעה נכנסת.
ברוב תרחישי השימוש, יש להגביל את הבוט לפעול בקבלת הודעה מסוימת, לדוגמא הפעלת בוט שירות לקוחות כאשר תוכן הודעה שהתקבלה כולל את המילים "שירות" או "נציג".
וובהוק
נקודת קצה ייחודית אליה ניתן לפנות באמצעות קריאת API להפלת הבוט.