שיחות

מה הן שיחות

שיחה היא רצף הודעות בין איש קשר מסוים לחברה.
שיחה יכולה לכלול גם הודעה אחת בלבד.

מסך שיחות

מסך השיחות הוא המסך המרכזי במערת בו מתקיימת עיקר האינטראצקיה עם אנשי הקשר. 

מסך השיחות, דומה במבנה, בהתנהגות ובמאפיינים נוספים לממשק המוכר של whatsapp web.

תוכן מסך השיחות מחולק לשני חלקים:

  1. מצד ימין – רשימה ובה תמצית שיחות אחרונות של אנשי קשר.
  2. מצד שמאל – היסטוריית ההודעות עם איש הקשר שבו בחר המשתמש להתמקד.


הניווט בין השיחות השונות במסך השיחות זהה לניווט בין שיחות ב whatsapp web ומתבצע בלחיצת עכבר על השיחה הרצויה או בדפדוף באמצעות החיצים .

תצוגת השיחות

בתצוגת השיחות מוצגות שיחות בהאם להגדרות הסינון בראש התצוגה.

ניתן לשנות את הגדרות הסינון לפי כל מאפיין בשיחה כדי להציג שיחות רלוונטיות לרגע נתון, לדוגמא:
שיחות פתוחות בלבד, שיחות שמשויכות למשתמש הנוכחי או למשתמשים אחרים, שיחות המסומנות בתגית מסוימת, שיחות עם הודעה של נקראה בלבד ועוד…

 

פתיחת שיחה חדשה

שיחה חדשה נפתחת באופן אוטומטי בכל פעם שמתקבלת או נשלחת הודעה מ / אל איש קשר שאין איתו שיחה פעילה.
בפתיחת שיחה חדשה, סטטוס השיחה האחרונה של איש הקשר יתעדכן ל"פתוחה" ובחלון השיחה יוצג רישום מפורט של פותח ושעת פתיחת השיחה.

נושא ומספר שיחה

כל שיחה שנוצרת מקבל מספר ייחודי סידורי.
כמו כן, ניתן לערוך את נושא השיחה בלחיצה על אייקון העפרון בחלון השיחה.

מאפיינים וניהול שיחות

לשיחות מספר מאפיינים מרכזיים:

  1. משתמש
  2. תגית 
  3. הודעות שלא נקראו.

שיוך (הקצאה) למשתמש

ניתן לשייך שיחות למשתמשים שונים (השיחה לא חייבת להיות משויכת).
כל שיחה יכולה להיות משויכת ברגע נתון למשתמש אחד בלבד.
המשתמש שאליו משויכת השיחה יקבל התראה (נוטיפיקציה) על כל הודעה שתתקבל בשיחה (בהתאם להגדרות).

סיום שיחה

בסיום שיחה, יש לעדכן את סטטוס השיחה ל"הסתיימה".
עדכון הסטטוס יסגור את השיחה. מרגע שהשיחה נסגרה, הודעה שתתקבל או תישלח, תפתח שיחה חדשה. 

סגירת שיחה ע"י משתמש

הדרך הפשוטה והבסיסית ביותר לסגירת שיחה היא באמצעות עדכון סטטוס השיחה ל"סגורה" מכפתור הסטטוס בחלון השיחה או מתפריט הפעולות בתמצית השיחה.

סטטוס השיחה האחרונה של איש הקשר יתעדכן ל"סגורה" ובחלון השיחה יוצג רישום מפורט של סוגר ושעת סגירת השיחה.

סגירת שיחה באופן אוטומטי בעקבות אי פעילות

ניתן להגדיר סגירה אוטומטית של שיחות בעקבות אי פעילות למשך זמן מוגדר. 
הגדרת סגירה אוטומטית בעקבות אי פעילות מתבצעת מלשונית "ניהול שיחות אוטומטי" במסך ההגדרות.
בהפעלת הפונקציה, המערכת עוקבת אחר שיחות שלא התבצעה בהן כל שליחה או קבלה של הודעה למשך הזמן המוגדר וסוגרת את השיחות באופן אוטומטי.

לקריאה נוספת ראה "ניהול שיחות אוטומטי"

סגירת שיחה ב API או באמצעות MAKE

ניתן לסגור שיחה באמצעות API בשליחת בקשת HTTP ישירות לנקודת קצה (Endpoint) או באמצעות מודול "סגור שיחה" באפליקציית FUNNER ל MAKE.
לקריאה בהרחבה אודות אפשרויות אלה, עיין בתיעוד ה API.

סגירת שיחה באמצעות בוט

ניתן לסגור שיחה שמנוהלת ע"י בוט באמצעות מודול "סגור שיחה" בבונה בוטים.
לקריאה בהרחבה אודות אפשרות זו לחץ כאן

נושאים קשורים

נסיעת מבחן

איך תדעו אם פאנר מתאימה לכם? 
פשוט… התנסו בעצמכם.
נרשמים ובתוך כמה רגעים מתחילים לעבוד.