מערכת FUNNER עושה שימוש בתשתית WhatsApp cloud המוכרת גם כ"WhatsApp רשמי".
אם אתם לא עובדים עם WhatsApp Cloud או לא שמעתם על הדבר הזה מעולם – המסמך הזה בדיוק בשבילכם 🙂
5 דקות קריאה שיעשו לכם סדר בהכל.
WhatsApp היא מערכת המסרים המיידיים הפופולרית בעולם.
בשנת 2014 נרכשה החברה ע"י פייסבוק ומאז מופעלת על ידה.
ניתן להרשם לשירותי whatsApp, לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אחד משלושה סוגי חשבונות:
ניתן להרשם לשירותי whatsApp, לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אחד משלושה סוגי חשבונות:
שליחת קבלת הודעות נעשית באמצעות אפליקציית הWhatsApp הפופולרית והמוכרת לכולנו.
ניתן להתחבר מאפליקצייה לטלפונים ניידים ובממשק Web במחשב.
הרשמה לחשבון WhatsApp פרטי נעשית מתוך האפליקציה.
חשבון WhatsApp Business זהה לWhatsApp פרטי מבחינת הרשמה ושימוש.
בחשבון Business קיימים מאפיינים ותכונות מסוימים שמותאמים לשימוש עסקי.
WhatsApp Cloud נקרא גם Whatsapp API או וואץ אפ רשמי, הוא סוג חשבון WhatsApp שמיועד לעסקים וחברות.
החשבון מאפשר שליטה מלאה וניהול ההודעות בהתאם לצרכים של העסק לצד מגוון רחב של אפשרויות ותכונות שקיימות רק בסוג חשבון זה.
בשונה מWhatsApp פרטי ו Business, שליחת וקבלת הודעות WhatsApp נעשית באמצעות אפליקצייה ייעודית (דוגמת FUNNER).
הרשמה לחשבון WhatsApp נעשית דרך ממשק Facebook של העסק.
מספר טלפון כלשהו יכול להיות משויך לחשבון WhatsApp אחד בלבד.
לדוגמא, לא ניתן להשתמש באותו מספר לWhatsApp פרטי או עסקי ולWhatsApp cloud בו זמנית.
לאחר רישום מספר טלפון ל WhatsApp Cloud, ניתן לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אפליקציית צד שלישי (דוגמת FUNNER).
שליחת וקבלת הודעות בגרסת WhatsApp רשמית, לא מתבצעת באמצעות אפליקציית Whatsapp הסטנדרטית אלא באמצעות מערכת ייעודית, דוגמת FUNNER.
הנמען כמובן חווה התכתבות WhatsApp רגילה, מקבל ושולח הודעות מאפליקציית הWhatsApp הפרטים שלו בדומה לכל התכתבות אחרת בWhatsApp.
קיימות מספר מערכות שבאמצעות ניתן לשלוח הודעות, במערכות מפותחות יותר ניתן גם לקבל הודעות.
לכל מערכת מאפיינים ותכונות משלה וקיימים הבדלים ב:
מערכת FUNNER נגישה בכל הפלטפורמות ומאפשרת התכתבות ממחשב או מטלפון נייד באמצעות אפליקצייה.
בכל הפלטפורמות והממשקים, מבנה הממשק ועקרונות השימוש זהים לחלוטין לממשק WhatsApp, מה שמבטיח חווית שימוש פשוטה וברורה והטמעה "חלקה" ומהירה למשתמשים חדשים.
הודעות עם תשובות מהירות, אפשרויות בחירה, הנעות לפעולה ואפשרויות נוספות שמשפרות את שיעורי הקריאה, התגובה ובכלל את ביצועי המודעות של העסק.
שליחת הודעות באמצעות מערכות אוטומציה ובוטים, תזמון תפוצת הודעות וקמפיינים, הפעלת אוטומציות בקבלת הודעות בתנאים מסוימים, איסוף מידע למערכות CRM ו ERP ועוד.
כדי לדעת האם וכמה יעלה לשלוח הודעות WhatsApp, צריך להבין את אופן מנגנון החיוב.
החיוב בWhatsApp Cloud חל על הודעות פתיחה מסוימות שנשלחו ביוזמת העסק בלבד
שיחה היא סדרה של הודעות נכנסות ויוצאות בין העסק לבין איש קשר מסוים.
שיחה "נפתחת" כאשר העסק שולח או מקבל הודעה ל או מאיש קשר.
השיחה נשארת פתוחה למשך 24 שעות מההודעה האחרונה שהתקבלה. כלומר, כל הודעה נכנסת, "מאפסת" מונה של 24 שעות.
אם חלפו 24 שעות מבלי שהתקבלה הודעה, השיחה נסגרת.
אם השיחה נפתחה ביוזמת איש קשר – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה נכנסת, השיחה לא כרוכה בתשלום, בשום מקרה.
השיחה לא נתונה למגבלות כלשהן ואין כל מגבלה על מספר השיחות שעסק יכול לקבל.
אם השיחה נפתחה ביוזמת העסק – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה ביוזמת העסק שהלקוח השיב לה, ההודעה (הראשונה בלבד) עשויה להיות כרוכה בתשלום שבין 0 לאגורות ספורות, בהתאם לקטגוריית ההודעה שנשלחה.
כל זמן שלא חלפו 24 שעות מקבלת ההודעה האחרונה, השיחה נשארת פתוחה.
כל הודעות הנוספות שנשלחות במסגרת אותה שיחה – אינן כרוכות בתשלום.
כלומר, לא משנה כמה זמן השיחה תימשך, ימים או שבועות – כל ההודעות מגולמות במחיר השיחה.
בהתאם למדיניות פייסבוק, ותק החשבון ותנאים נוספים, עסקי עשוי להיות זכאי ל 1,000 שיחות ראשונות ללא עלות מדי חודש.
כתוב לנו ונשיב בהקדם