WhatsApp רשמי

דף מידע אודות WhatsApp Cloud API

אודות

מערכת FUNNER עושה שימוש בתשתית WhatsApp cloud המוכרת גם כ"WhatsApp רשמי".

אם אתם לא עובדים עם WhatsApp Cloud או לא שמעתם על הדבר הזה מעולם – המסמך הזה בדיוק בשבילכם 🙂 

5 דקות קריאה שיעשו לכם סדר בהכל.

נושאים בדף זה

מה זה WhatsApp Cloud API

WhatsApp היא מערכת המסרים המיידיים הפופולרית בעולם.
בשנת 2014 נרכשה החברה ע"י פייסבוק ומאז מופעלת על ידה.

ניתן להרשם לשירותי whatsApp, לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אחד משלושה סוגי חשבונות:

  • וואץ אפ אישי
  • וואץ אפ ביזנס
  • וואץ אפ קלאוד

סוגי חשבונות WhatsApp

ניתן להרשם לשירותי whatsApp, לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אחד משלושה סוגי חשבונות:

  • וואץ אפ אישי
  • וואץ אפ ביזנס
  • וואץ אפ קלאוד

מאפייני סוגי החשבונות השונים

WhatsApp פרטי

שליחת קבלת הודעות נעשית באמצעות אפליקציית הWhatsApp הפופולרית והמוכרת לכולנו.

ניתן להתחבר מאפליקצייה לטלפונים ניידים ובממשק Web במחשב.

הרשמה לחשבון WhatsApp פרטי נעשית מתוך האפליקציה.

WhatsApp עסקי

חשבון WhatsApp Business זהה לWhatsApp פרטי מבחינת הרשמה ושימוש.
בחשבון Business קיימים מאפיינים ותכונות מסוימים שמותאמים לשימוש עסקי.

WhatsApp CLOUD (רשמי)

WhatsApp Cloud נקרא גם Whatsapp API או וואץ אפ רשמי, הוא סוג חשבון WhatsApp שמיועד לעסקים וחברות.

החשבון  מאפשר שליטה מלאה וניהול ההודעות בהתאם לצרכים של העסק לצד מגוון רחב של אפשרויות ותכונות שקיימות רק בסוג חשבון זה.

בשונה מWhatsApp פרטי ו Business, שליחת וקבלת הודעות WhatsApp נעשית באמצעות אפליקצייה ייעודית (דוגמת FUNNER).

הרשמה לחשבון WhatsApp נעשית דרך ממשק Facebook של העסק.

 

שיוך מספר

מספר טלפון כלשהו יכול להיות משויך לחשבון WhatsApp אחד בלבד. 
לדוגמא, לא ניתן להשתמש באותו מספר לWhatsApp פרטי או עסקי ולWhatsApp cloud בו זמנית.

לאחר רישום מספר טלפון ל WhatsApp Cloud, ניתן לשלוח ולקבל הודעות באמצעות אפליקציית צד שלישי (דוגמת FUNNER).

הצטרפות לקבוצות

נכון לנובמבר 23, WhatsApp לא מאפשרת צירוף חשבונות Cloud לקבוצות WhatsApp.

שליחת וקבלת הודעות

שליחת וקבלת הודעות בגרסת WhatsApp רשמית, לא מתבצעת באמצעות אפליקציית Whatsapp הסטנדרטית אלא באמצעות מערכת ייעודית, דוגמת FUNNER. 

הנמען כמובן חווה התכתבות WhatsApp רגילה, מקבל ושולח הודעות מאפליקציית הWhatsApp הפרטים שלו בדומה לכל התכתבות אחרת בWhatsApp.

קיימות מספר מערכות שבאמצעות ניתן לשלוח הודעות, במערכות מפותחות יותר ניתן גם לקבל הודעות.

לכל מערכת מאפיינים ותכונות משלה וקיימים הבדלים ב:

  • תמיכה בסוגי הודעות
  • פלטפורמות
  • אפשרויות ניהול
  • אינטגרציות נוספות

פלטפורמות

מערכת FUNNER נגישה בכל הפלטפורמות ומאפשרת התכתבות ממחשב או מטלפון נייד באמצעות אפליקצייה.

 

בכל הפלטפורמות והממשקים, מבנה הממשק ועקרונות השימוש זהים לחלוטין לממשק WhatsApp, מה שמבטיח חווית שימוש פשוטה וברורה והטמעה "חלקה" ומהירה למשתמשים חדשים.

רק ב WhatsApp Cloud

הודעות עם תשובות מהירות, אפשרויות בחירה, הנעות לפעולה ואפשרויות נוספות שמשפרות את שיעורי הקריאה, התגובה ובכלל את ביצועי המודעות של העסק.

כותרות עליונות ותחתונות, טפסים מותאמים, הודעות קטלוג מוצרים המאפשרות דפדפוף בין מוצרים והשלמת תהליך רכישה מקוון מתוך WhatsApp.

שליחת הודעות באמצעות מערכות אוטומציה ובוטים, תזמון תפוצת הודעות וקמפיינים, הפעלת אוטומציות בקבלת הודעות בתנאים מסוימים, איסוף מידע למערכות CRM ו ERP ועוד.

עלויות ומחירים

שליחת הודעות ב Whatsapp cloud עשויה להיות כרוכה בתשלום.

מבנה מנגנון החיוב - הודעות שפותחות שיחה בלבד

כדי לדעת האם וכמה יעלה לשלוח הודעות WhatsApp, צריך להבין את אופן מנגנון החיוב. 
החיוב בWhatsApp Cloud חל על הודעות פתיחה מסוימות שנשלחו ביוזמת העסק בלבד

מה זה שיחה?

שיחה היא סדרה של הודעות נכנסות ויוצאות בין העסק לבין איש קשר מסוים.
שיחה "נפתחת" כאשר העסק שולח או מקבל הודעה ל או מאיש קשר.
השיחה נשארת פתוחה למשך 24 שעות מההודעה האחרונה שהתקבלה. כלומר, כל הודעה נכנסת, "מאפסת" מונה של 24 שעות.
אם חלפו 24 שעות מבלי שהתקבלה הודעה, השיחה נסגרת.

מתי משלמים וכמה?

אם השיחה נפתחה ביוזמת איש קשר – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה נכנסת, השיחה לא כרוכה בתשלום, בשום מקרה.
השיחה לא נתונה למגבלות כלשהן ואין כל מגבלה על מספר השיחות שעסק יכול לקבל.

אם השיחה נפתחה ביוזמת העסק – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה ביוזמת העסק שהלקוח השיב לה, ההודעה (הראשונה בלבד) עשויה להיות כרוכה בתשלום שבין 0 לאגורות ספורות, בהתאם לקטגוריית ההודעה שנשלחה.

כל זמן שלא חלפו 24 שעות מקבלת ההודעה האחרונה, השיחה נשארת פתוחה.
כל הודעות הנוספות שנשלחות במסגרת אותה שיחה – אינן כרוכות בתשלום.

כלומר, לא משנה כמה זמן השיחה תימשך, ימים או שבועות – כל ההודעות מגולמות במחיר השיחה.

בהתאם למדיניות פייסבוק, ותק החשבון ותנאים נוספים, עסקי עשוי להיות זכאי ל 1,000 שיחות ראשונות ללא עלות מדי חודש.

יש שאלות?

כתוב לנו ונשיב בהקדם

Are You Ready To Start?