אודות הודעות תפוצה
תפוצת הודעות מאפשרת לייעל תהליכים בעסק ולמצות את הפוטנציאל בעובדה שרבים מהלקוחות חולקים מכנה משותף מסוים כדי לתקשר עם כולם באופן גורף ועם זאת אישי ומותאם.
שליחת הודעות למספר רב של נמענים FUNNER מאפשרת שליחת הודעות למספר רב של נמענים בפעולה אחת.
ההודעות יכולות לכלול משתנים מותאמים אישית כמו שם לקוח, שעה וכל נתון אחר ממערכת הניהול של העסק.
לדוגמא, ניתן לשלוח הודעות לכל הלקוח שרכשו היום:
שלום {שם פרטי} הזמנתך על סך {סכום ההזמנה} נקלטה בהצלחה ותשלח ל{כתובת משלוח}.
זמן אספקה משוער {זמן אספקה בהזמנה} ימים.
בברכה, {שם סוכן מטפל}
ניתן להשתמש בתפוצה לכל מטרה שהיא: קמפיינים שיווקיים, שירות לקוחות, תפעול ועוד…
ניתן לשלוח בתפוצה כל סוג של הודעה, לנתח את תוצאות התפוצה ולהפעיל תהליכים אוטומטיים.
המסמך מתאר השלבים השונים בתהליך הפצת הודעות ומתייחס להיבטים שונים, מטכניים, דרך דירוג החשבון ועד חווית הלקוח.
תוכן המסמך מיועד למשתמשים ברמות שונות - ממנהלי מערכות ומפתחים ועד לאנשי שיווק ושירות לקוחות, ומטרתו לספק כלים ותובנות לשימוש אפקטיבי בתכונת תפוצת ההודעות של פאנר לשיפור האינטראקציה עם המשתמשים.
המסמך כולל גם דוגמאות מעשיות, תמונות להמחשה, ותיאורים של מקרים שונים בהם ניתן ליישם את המודול בצורה אופטימלית.
שליחת הודעות למספר רב של נמענים FUNNER מאפשרת שליחת הודעות למספר רב של נמענים בפעולה אחת.
ההודעות יכולות לכלול משתנים מותאמים אישית כמו שם לקוח, שעה וכל נתון אחר ממערכת הניהול של העסק.
לדוגמא, ניתן לשלוח הודעות לכל הלקוח שרכשו היום:
שלום {שם פרטי} הזמנתך על סך {סכום ההזמנה} נקלטה בהצלחה ותשלח ל{כתובת משלוח}.
זמן אספקה משוער {זמן אספקה בהזמנה} ימים.
בברכה, {שם סוכן מטפל}
ניתן להשתמש בתפוצה לכל מטרה שהיא: קמפיינים שיווקיים, שירות לקוחות, תפעול ועוד…
ניתן לשלוח בתפוצה כל סוג של הודעה, לנתח את תוצאות התפוצה ולהפעיל תהליכים אוטומטיים.
המסמך מתאר השלבים השונים בתהליך הפצת הודעות ומתייחס להיבטים שונים, מטכניים, דרך דירוג החשבון ועד חווית הלקוח.
תוכן המסמך מיועד למשתמשים ברמות שונות - ממנהלי מערכות ומפתחים ועד לאנשי שיווק ושירות לקוחות, ומטרתו לספק כלים ותובנות לשימוש אפקטיבי בתכונת תפוצת ההודעות של פאנר לשיפור האינטראקציה עם המשתמשים.
המסמך כולל גם דוגמאות מעשיות, תמונות להמחשה, ותיאורים של מקרים שונים בהם ניתן ליישם את המודול בצורה אופטימלית.
הודעות שניתן לשלוח
היות ולא ניתן לדעת עם מי מאנשי הקשר ברשימה ברשימה יש חלון שיחה פתוח ומסיבות טכניות נוספות, ניתן לשלוח בתפוצה הודעות תבנית בלבד.
בהודעה ניתן לשלב כל תוכן שהוא, סטטי או דינמי, מדיה וקבצים וכפתורים.
אם אינך מכיר את הקונספט של תבניות הודעות מומלץ לקרוא את המאמר תבניות הודעות לפני שמתחילים.
שליחת הודעות תבנית בתפוצה כרוכה בעלויות בהתאם למדיניות META ככל שליחת תבנית אחרת.
אין עלות נוספת כלשהי מצד FUNNER.
בהודעה ניתן לשלב כל תוכן שהוא, סטטי או דינמי, מדיה וקבצים וכפתורים.
אם אינך מכיר את הקונספט של תבניות הודעות מומלץ לקרוא את המאמר תבניות הודעות לפני שמתחילים.
שליחת הודעות תבנית בתפוצה כרוכה בעלויות בהתאם למדיניות META ככל שליחת תבנית אחרת.
אין עלות נוספת כלשהי מצד FUNNER.
מכסת הודעות ל 24 שעות
הודעות תפוצה נשלחות באמצעות תבנית הודעה בלבד.
מספר ההודעות שניתן לשלוח ביום באמצעות WhatsApp API מכסת ההודעות שניתן לשלוח דרך WhatsApp API משתנה בהתאם למספרים ולרמות של העסק שלך. מערכת המכסות מחולקת לרמות הבאות לעסקים מאומתים:
רמה 1 (Tier 1):
מכסה יומית של 1,000 הודעות ייחודיות.
כל מספר חדש מתחיל ברמה זו.
רמה 2 (Tier 2):
מכסה יומית של 10,000 הודעות ייחודיות.
כדי להגיע לרמה זו, עליך לשמור על דירוג איכות גבוה ולשלוח הודעות ל-500 אנשי קשר ייחודיים לפחות תוך 7 ימים.
רמה 3 (Tier 3):
מכסה יומית של 100,000 הודעות ייחודיות.
כדי להגיע לרמה זו, עליך לשלוח הודעות ל-10,000 אנשי קשר ייחודיים לפחות תוך 7 ימים תוך שמירה על דירוג איכות גבוה.
אפשר לבדוק את מכסת ההודעות למספר שלך בקישור הבא: בדיקת מכסת הודעות למספר
מספר ההודעות שניתן לשלוח ביום באמצעות WhatsApp API מכסת ההודעות שניתן לשלוח דרך WhatsApp API משתנה בהתאם למספרים ולרמות של העסק שלך. מערכת המכסות מחולקת לרמות הבאות לעסקים מאומתים:
רמה 1 (Tier 1):
מכסה יומית של 1,000 הודעות ייחודיות.
כל מספר חדש מתחיל ברמה זו.
רמה 2 (Tier 2):
מכסה יומית של 10,000 הודעות ייחודיות.
כדי להגיע לרמה זו, עליך לשמור על דירוג איכות גבוה ולשלוח הודעות ל-500 אנשי קשר ייחודיים לפחות תוך 7 ימים.
רמה 3 (Tier 3):
מכסה יומית של 100,000 הודעות ייחודיות.
כדי להגיע לרמה זו, עליך לשלוח הודעות ל-10,000 אנשי קשר ייחודיים לפחות תוך 7 ימים תוך שמירה על דירוג איכות גבוה.
אפשר לבדוק את מכסת ההודעות למספר שלך בקישור הבא: בדיקת מכסת הודעות למספר
הגדלת מכסת ההודעות
הגדלת המכסה מתבצעת באופן אוטומטי לפי הנוסחה הבאה:
שלב 1: שולחים הודעות לאנשי קשר ייחודיים.
שלב 2: עליך לשמור על דירוג איכות גבוה בהתאם להערכה של Meta.
שלב 3: במידה והמערכת מזהה ששלחת לפחות את מספר ההודעות הנדרש תוך 7 ימים ושמרת על דירוג איכות גבוה, המכסה שלך תעלה אוטומטית לרמה הבאה.
ויש לוודא עמידה בתנאים המלאים המתוארים במדריכים הרשמיים של Meta: לפרטים נוספים לגבי הגדרת מכסות ודירוג איכות, ניתן לעיין בתיעוד הרשמי של Meta:
מגבלות שליחה (Rate Limits).
הנחיות לדירוג איכות (Quality Rating).
שלב 1: שולחים הודעות לאנשי קשר ייחודיים.
שלב 2: עליך לשמור על דירוג איכות גבוה בהתאם להערכה של Meta.
שלב 3: במידה והמערכת מזהה ששלחת לפחות את מספר ההודעות הנדרש תוך 7 ימים ושמרת על דירוג איכות גבוה, המכסה שלך תעלה אוטומטית לרמה הבאה.
ויש לוודא עמידה בתנאים המלאים המתוארים במדריכים הרשמיים של Meta: לפרטים נוספים לגבי הגדרת מכסות ודירוג איכות, ניתן לעיין בתיעוד הרשמי של Meta:
מגבלות שליחה (Rate Limits).
הנחיות לדירוג איכות (Quality Rating).
קצב שליחה
קצב השליחה תלוי במאפייני ההודעה ומוגבל ע"י META לכמה עשרות הודעות בדקה (כ 3,000 הודעות בשעה).
למגבלה זו השפעה חשובה על תוכן ההודעה - ראה פירוט בהמשך.
Share Article
Discover the future of chat services. Download the Chattera app and chat with ease.
Realted Article
08/11/2023
אין תגובות
arrow-left לאתר FUNNER WhatsApp רשמי דף מידע אודות WhatsApp Cloud API אודות מערכת FUNNER עושה שימוש בתשתית WhatsApp cloud המוכרת גם כ"WhatsApp רשמי". אם אתם
13/01/2024
אין תגובות
משתמשי מערכת פאנר היא מערכת צוותית וככזו מאפשרת לנהל מספר רב של משתמשים. למשתמשי המערכת מאפיינים שונים, ניתנים להגדרה שמאפשרים ניהול בהתאם לצרכים של העסק: