יש לנווט בתפריט ל מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > רענון רישיון ולהריץ את התכנית.
יש לנווט בתפריט ל מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > הוספת משתמש חדש
👈 טיפ
ניתן להגדיר במסך הרשאות מערכת למשתמש (מסך בן של משתמשי מערכת), שהמשתמש הינו לאפליקציות בלבד, כך המשתמש לא ייספר במניין הרשיונות (במידה ואין בכך צורך).
במסך כרטיס עובד, יש לזהות את העובד המקושר למשתמש הייעודי ולהגדיר לו "שם משתמש API".
מומלץ להגדיר את שם משתמש זהה כדי למנוע בלבול.
יש לנווט בתפריט ל מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > משתמשי מערכת > שינוי סיסמאות ולהגדיר סיסמה רצויה.
יש לנווט לסייר ההרשאות דרך מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > הרשאות > סייר הרשאות.
בסייר, יש לוודא כי נתונות למשתמש כל ההרשאות הדרושות לביצוע הפעולות באמצעות פאנר ובמידת הצורך, לתת (או לשלול) הרשאות.
זיהוי הרשיון החדש וקישור המשתמש הייעודי במסך אפליקציות ברשיון. מנהל המערכת > תחזוקת מערכת > רשיונות > אפליקציות ברישיון.
יש להכנס למסך "הגדרות פריוריטי" בפאנר וללחוץ על "בדיקת חיבור".
After purchasing the connector, the customer needs to make a few actions in Priority:
- Run the updating license program. System Management > System Maintenance > Renew License
- Open an API user. System Management > System Maintenance > Users > Add New User
- In order to define that the API user won’t count in the users license number, an Application only flag can be checked In the User Permissions form (Users sub form)
- Set the user password. System Management > System Maintenance > Users > Assign Password.
- Define user’s privileges – define all the relevant privileges that the connector needs in order to work. System Management > System Maintenance > Privileges > Privilege Explorer
- Connect the user to the specific connector at the Application for License System Management > System Maintenance > Software Licenses > Applications for License