להבין את וואץ אפ CLOUD​

על חלונות שיחה ופתיחת שיחות

וואץ אפ cloud, היא פלטפורמה המאפשרת לעסקים להשתמש בוואץ אפ בהתאם לצרכים שלהם. <br>
כדי להפיק את מירב הפוטנציאל, כדאי להכיר את הכללים של FAcebook לשימוש במערכת ואת ההגיון מאחוריהם.

שיחות בוואץ אפ cloud מתחלקות לשני סוגים בהתאם לצד שיזם את השיחה:

שיחה ביוזמת לקוח (user initiated)
היא שיחה שנפתחה בעקבות הודעה מצד הלקוח.
כאשר לקוח פונה לחברה לראשונה באמצעות הודעה בוואץ אפ, כאשר לקוח פותח קריאת שירות וכיו"ב, בד"כ השיחה תהיה שיחה ביוזמת הלקוח.

שיחה ביוזמת העסק
היא שיחה שנפתחה בעקבות הודעה מצד העסק.
כאשר העסק פונה לראשונה ללקוח, לדוגמא בהצעה שיווקית.

בקבלת הודעה נכנסת מלקוח, נפתח בפני העסק חלון זמן בן 24 שעות. 
במהלך חלון הזמן, ניתן להתכתב עם הלקוח באופן חופשי לחלוטין וללא כל מגבלה.
כל הודעה נוספת שמתקבלת מהלקוח, "מאפסת" את חלון הזמן כך שלמעשה, ניתן להתכתב באופן חופשי עם לקוח כל עוד התקבלה ממנו הודעה ב 24 השעות האחרונות.

ללקוחות שאין איתם חלון זמן פתוח, ניתן לשלוח תבניות הודעה מאושרות בלבד.
תבנית ההודעה יכולה להיות קבועה או גמישה וניתנת להתאמה, יכולה לכלול כותרות (עליונה ותחתונה), תמונה, קובץ, תשובות מהירות ואפשרויות נוספות.

בפתיחת חשבון חדש בוואץ אפ CLOUD, שיחות ביוזמת העסק מוגבלות למכסה חודשית של 1,000 שיחות.
לעסקים שלא ביצעו אימות, קיימת מגבלה נוספת של 250 שיחות ביום.

Facebook מנטרת את הפעילות בחשבון ומדרגת את איכותו בהתאם לפרמטרים שונים שמיועדים לסנן חשבונות שעושים שימוש אסור במערכת כמו הפצת ספאם.
בחשבון תקין שעומד בכללים, מכסת ההודעות גדלה באופן הדרגתי ואוטומטי בהתאם להיקפי השימוש של העסק במערכת.

ערוצים

מה זה ערוץ? ערוץ הוא שירות תקשורת שאליו מחוברים אנשי קשר, לדוגמא וואץ אפ.פאנר מאפשרת

קרא עוד »

הודעות

הודעות בפאנר פאנר מאפשרת שליחת וקבלת הודעות באמצעות מגוון ערוצים מ ו אל מגוון פלטפורמות.

קרא עוד »