פאנר מאפשרת לנהל את אנשי הקשר שאיתם מתנהלת תקשורת בערוצים השונים.
לכל איש קשר במערכת, קיימת גם שיחה ברשימת השיחות (גם אם לא התקיימה איתו כל אינטראקציה).

אנשי קשר נוספים למערכת באופן אוטומטי או ביוזמת משתמש מערכת.

הוספת אנשי קשר ביוזמת משתמש מערכת
כדי להוסיף איש קשר חדש, ניתן ללחוץ על כפתור "הוסף" באחד ממסכי המערכת שבהם הוא נמצא.
בחלון שנפתח יש להזין את שם ומספר הטלפון של איש הקשר.
בהתאם לצורך, ניתן להזין פרטי נוספים ולשמור. 

 

 

 

בהוספת איש קשר חדש, ניתן לסנכרן את איש הקשר שנוצר, באופן חלקי או מלא, עם מערכת ה CRM או ה ERP.

-
סנכרון חלקי
ביצירת איש קשר חדש, פאנר תנסה לאתר איש קשר במערכת היעד.
אם נמצא איש קשר, שם איש הקשר יוגדר בהתאם.

סנכרון מלא
ביצירת איש קשר חדש, פאנר תנסה לאתר איש קשר במערכת היעד.
אם נמצא איש קשר, שם איש הקשר יוגדר בהתאם.
אם לא נמצא איש קשר, פאנר תקים איש קשר במערכת היעד. 

נושאים קשורים

עדכון גרסת תוסף כרום

איך לעדכן את תוסף פאנר לכרום בדפדפן כרום, לחץ על אייקון הפאזל בסרגל הדפדפן ובחר ב"ניהול תוספים". הפעל את מצד Developerב דפדפן. לחץ על "עדכן".

Read More »

מדיניות FaceBook לרישום עסקים ל Whatspp API

כותרת ספוילר פייסבוק, המחזיקה ב-WhatsApp, קובעת מדיניות ברורה לגבי סוגי העסקים שלא יכולים להשתמש ב-WA API (WhatsApp API). הנה כמה דוגמאות לעסקים או פעילויות אסורות:

Read More »

ערוצים

מה זה ערוץ? ערוץ הוא שירות תקשורת שאליו מחוברים אנשי קשר, לדוגמא וואץ אפ.פאנר מאפשרת לחבר עד 5 ערוצים:– עד 3 ערוצי וואץ אפ.– ערוץ

Read More »

הודעות

הודעות בפאנר פאנר מאפשרת שליחת וקבלת הודעות באמצעות מגוון ערוצים מ ו אל מגוון פלטפורמות. ערוצים להודעות ערוצים בפאנר מתחלקים ל 2 סוגים – חיצוניים

Read More »

צור קשר

הפרטים ישמשו אך ורק לצורך עדכונים יצירת קשר בנוגע לפנייה.