הגדרות התאמה אישית זמינות לכל משתמשי המערכת, בלוח הבקרה בטאב "התאמה אישית".
ההגדרות בטאב זה משפיעות על נראות והתנהגות המערכת ביחס למשתמש בלבד ואינן משפיעות על משתמשים אחרים.

ניתן להתאים את האופן שבו מוצגים המרכיבים השונים של חלון השיחה.
בהגדרה זו, כדאי לקחת בחשבון בין היתר, את רלוונטיות ושימושיות המידע הניתן להצגה. 
לדוגמא, אם אופי ניהול השיחה אינו צוותי וכל התקשורת מול איש הקשר היא בד"כ ע"י משתמש קבוע, ניתן להסתיר את שם וסמל המשתמש ששלח את ההודעה ולפנות מקום לטובת מידע נוסף.

ניתן להציג או להסתיר את מועד שליחת ההודעות, שם השולח, אירועים שונים בשיחה, הערות ועוד.
כמו כן ניתן לבחור את גודל הטקסט הרצוי, כיוון ההודעות בחלון ועוד.

פאנר מאפשרת לך לנהל את הנוטיפקציות באופן מפורט ולקבוע הגדרות שונות לזמני שעות הפעילות וזמנים מחוץ לשעות הפעילות.

נושאים קשורים

עדכון גרסת תוסף כרום

איך לעדכן את תוסף פאנר לכרום בדפדפן כרום, לחץ על אייקון הפאזל בסרגל הדפדפן ובחר ב"ניהול תוספים". הפעל את מצד Developerב דפדפן. לחץ על "עדכן".

Read More »

מדיניות FaceBook לרישום עסקים ל Whatspp API

כותרת ספוילר פייסבוק, המחזיקה ב-WhatsApp, קובעת מדיניות ברורה לגבי סוגי העסקים שלא יכולים להשתמש ב-WA API (WhatsApp API). הנה כמה דוגמאות לעסקים או פעילויות אסורות:

Read More »

ערוצים

מה זה ערוץ? ערוץ הוא שירות תקשורת שאליו מחוברים אנשי קשר, לדוגמא וואץ אפ.פאנר מאפשרת לחבר עד 5 ערוצים:– עד 3 ערוצי וואץ אפ.– ערוץ

Read More »

הודעות

הודעות בפאנר פאנר מאפשרת שליחת וקבלת הודעות באמצעות מגוון ערוצים מ ו אל מגוון פלטפורמות. ערוצים להודעות ערוצים בפאנר מתחלקים ל 2 סוגים – חיצוניים

Read More »

צור קשר

הפרטים ישמשו אך ורק לצורך עדכונים יצירת קשר בנוגע לפנייה.