הגדרות התאמה אישית זמינות לכל משתמשי המערכת, בלוח הבקרה בטאב "התאמה אישית".
ההגדרות בטאב זה משפיעות על נראות והתנהגות המערכת ביחס למשתמש בלבד ואינן משפיעות על משתמשים אחרים.
ניתן להתאים את האופן שבו מוצגים המרכיבים השונים של חלון השיחה.
בהגדרה זו, כדאי לקחת בחשבון בין היתר, את רלוונטיות ושימושיות המידע הניתן להצגה.
לדוגמא, אם אופי ניהול השיחה אינו צוותי וכל התקשורת מול איש הקשר היא בד"כ ע"י משתמש קבוע, ניתן להסתיר את שם וסמל המשתמש ששלח את ההודעה ולפנות מקום לטובת מידע נוסף.
–
ניתן להציג או להסתיר את מועד שליחת ההודעות, שם השולח, אירועים שונים בשיחה, הערות ועוד.
כמו כן ניתן לבחור את גודל הטקסט הרצוי, כיוון ההודעות בחלון ועוד.
פאנר מאפשרת לך לנהל את הנוטיפקציות באופן מפורט ולקבוע הגדרות שונות לזמני שעות הפעילות וזמנים מחוץ לשעות הפעילות.