פאנר מאפשרת שליחת וקבלת הודעות באמצעות מגוון ערוצים מ ו אל מגוון פלטפורמות.
ערוצים בפאנר מתחלקים ל 2 סוגים – חיצוניים ופנימיים.
–
ערצים חיצוניים כוללים
- וואץ אפ
- פייסבוק מסנג'ר
- אינסטגרם.
ערוצים מוכרים נפוצים צפויים להתווסף בעתיד.
ערצים פנימיים כוללים הערות וחדרי שיחה קבוצתיים פנים ארגוניים.
שליחת הודעה יכולה להיעשות במגוון דרכים.
הדרך הפשוטה והבסיסית ביותר היא באמצות ניווט לחלון השיחה הרלוונטי, הזנת ההודעה ולחיצה על שליחה.
אפשרות זו זמינה לכל סוגי ההודעות, בכל הפלטפורמות למעט שיחות וואץ אפ לא פעילות (לקריאה בהרחבה אודות פיתחת שיחות וואץ אפ רשמי קרא כאן)
מרגע שליחת ההודעה, ההודעה מוצגת בחלון היסטוריית השיחה הרלוונטי ולצידה חיווי לגבי סטטוס בקשת השליחה לנמען.
בהודעות שנשלחות דרך ערוצים חיצוניים כמו וואץ אפ, ישתקף חיווי בנוגע למצב ההודעה בערוץ הרלוונטי.
נשלחה – הבקשה התקבלה במערכת היעד של הערוץ דרכו נשלחה ההודעה.
נמסרה – ההודעה התקבלה במכשיר הטלפון של הנמען.
נקראה – הנמען פתח את חלון השיחה אחרי שההודעה התקבלה אצלו במכשיר.
לא נמסרה – לא ניתן למסור את ההודעה ליעד. אם הסיבה ידועה, הסיבה תוצג בריחוף על האייקון.
זמינות החיווי על סטטוס שיחה תלוי בהגדרות הערוץ ובהגדרות הפרטיות והאבטחה של הנמען.
אצל אנשי קשר שלא מתקבל חיווי, יופיע הסטטוס המעודכן ביותר שהתקבל.