משתמשים

משתמשי מערכת

פאנר היא מערכת צוותית וככזו מאפשרת לנהל מספר רב של משתמשים.
למשתמשי המערכת מאפיינים שונים, ניתנים להגדרה שמאפשרים ניהול בהתאם לצרכים של העסק:
ניתן לאפשר או להגביל משתמשים ברמות שונות לבצע פעולות שונות וכן להגדיר לכל משתמש סביבת עבודה שתואמת את הצרכים שלו מהמערכת.

דרישות חובה לצירוף משתמשים

רישום משתמש חדש למערכת, כרוך באימות בעלות על מספר הטלפון והדוא"ל של המשתמש.
האימות מתבצע אגב הוספת המשתמש באמצעות הזנת קוד שנשלח לכל אחד מהם ביצירת המשתמש.

הוספת משתמש

ניווט למסך "משתמשים".
לחיצה על "יצירת משתמש"
מילוי פרטי המשתמש.
שמירה.

נוצר משתמש חדש במערכת בסטטוס "ממתין לאימות".

כדי לקבל גישה ולהתחיל להשתמש במערכת על המשתמש לאמת את כתובת הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון בהתאם להנחיות שנשלחו אליו.

סטטוס

סטטוס המשתמש מגדיר את הגישה של המשתמש למערכת. רק משתמשים פעילים יכולים להתחבר למערכת ולבצע בה פעולות.

משתמשים חדשים, נוצרים כברירת מחדל בסטטוס "פעיל".

(לאחר אימות מספר הטלפון וכתובת הדואר האלקטרוני) משתמשים פעילים יכולים לגשת למערכת באמצעות כל אחת מהפלטפורמות בהן המערכת זמינה.

ביטול משתמש

סטטוס המשתמש מגדיר את הגישה של המשתמש למערכת. רק משתמשים פעילים יכולים להתחבר למערכת ולבצע בה פעולות.

משתמשים חדשים, נוצרים כברירת מחדל בסטטוס "פעיל".

(לאחר אימות מספר הטלפון וכתובת הדואר האלקטרוני) משתמשים פעילים יכולים לגשת למערכת באמצעות כל אחת מהפלטפורמות בהן המערכת זמינה.

הצגת או הסתרת משתמש

לא כל המשתמשים הפעילים במערכת בהכרח מטפלים בשיחות. ניתן להסתיר משתמשים שאינם מטפלים בשיחות מרשימת המשתמשים (במקומות השונים במערכת המיועדים להקצאת שיחות).

איפוס סיסמה

כדי לאפס סיסמה למשתמש, יש לבחור ב"איפוס סיסמה" במסך הכניסה למערכת. הודעה עם קוד אימות תישלח לוואטסאפ האישי של המשתמש.
לאחר הזנת הקוד ניתן לבחור סיסמה חדשה.

הרשאת צפייה

ניתן להגביל את האפשרות של משתמשים לצפייה בשיחות שמשוייכות אליהם בלבד באמצעות עדכון השדה "הרשאת צפייה בשיחות" לערך הרצוי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים קשורים

נסיעת מבחן

איך תדעו אם פאנר מתאימה לכם? 
פשוט… התנסו בעצמכם.
נרשמים ובתוך כמה רגעים מתחילים לעבוד.