אם השיחה נפתחה ביוזמת איש קשר – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה נכנסת, השיחה לא כרוכה בתשלום, בשום מקרה.
השיחה לא נתונה למגבלות כלשהן ואין כל מגבלה על מספר השיחות שעסק יכול לקבל.
אם השיחה נפתחה ביוזמת העסק – כלומר, ההודעה הראשונה בשיחה היא הודעה ביוזמת העסק שהלקוח השיב לה, ההודעה (הראשונה בלבד) עשויה להיות כרוכה בתשלום שבין 0 לאגורות ספורות, בהתאם לקטגוריית ההודעה שנשלחה.
כל זמן שלא חלפו 24 שעות מקבלת ההודעה האחרונה, השיחה נשארת פתוחה.
כל הודעות הנוספות שנשלחות במסגרת אותה שיחה – אינן כרוכות בתשלום.
כלומר, לא משנה כמה זמן השיחה תימשך, ימים או שבועות – כל ההודעות מגולמות במחיר השיחה.
בהתאם למדיניות פייסבוק, ותק החשבון ותנאים נוספים, עסקי עשוי להיות זכאי ל 1,000 שיחות ראשונות ללא עלות מדי חודש.